lördag 4 oktober 2008

Gnaget imon

2-2 förra året. 1-0 förlust i våras efter mål på övertid. Hoppas inte att det blir nåt liknande imon. På HÄB:s forum har jag tippat 2-0. TRo för en gångs skull på mitt tips. Och just därför går väl det åt helvete. Bli väl förlust med 4-1 eller nåt liknande. Men om bara spelet fortsätter som det har börjat att spelas nu så kan det gå bra. Smurfligan är just nu allsvenskans hetaste trio. Dem enda i paritet är Anselmo, Viktor Elm och Henke Larsson.

Ser egentligen inte någon anledning att byta startelva mot den som startade mot GAIS. Ante var bra som högerback. Jag har sagt det för. Jag tror att det är där han är som bäst. Han är för långsam för att vara i mitten av banan. Men när han får spela som högerback så får han användning av sin starka defensiv. Plus att han behöver inte är alltför ofta i tidsnöd.

Men, men nu måste jag fortsätta att skriva manus till mitt radioprogram på måndag. Klockan 18 drar jag igång.
kårradion:s hemsida.

Mental til the end...

Inga kommentarer: